Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

CNN και Ευρώπη για τους λαθρομετανάστες στη χώρα μας


Το πρόσφατο video του CNN αποκαλύπτει μία πραγματικότητα που σίγουρα βιώνουμε όλοι μας άμεσα ή έμεσσα αλλά δεν την έχουμε ακόμα συνειδητοποιήσει συνολικά και στις πραγματικές της διαστάσεις....Στο video εμφανίζεται και εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Συνόρων λέγοντας ότι απαιτείται άμεση δράση και μάλιστα σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Τελικά το πρόβλημα δεν περιορίζεται γύρω μας, αφορά τη χώρα μας ολόκληρη: Έβρος, Λέσβος, Χίος, Σάμος, Αγαθονήσι, Ομόνοια, Πάτρα-Ηγουμενίτσα. Και το ερώτημα είναι πόσο θα αντέξουμε? Ξέρω ότι οι «επ’ αμοιβεί ανθρωπιστές» θα αντιδράσουνε με τις γνωστές καλοδουλεμένες ατάκες «είμασταν και εμείς μετανάστες», «ανεξέλεγκτοι μπάτσοι», «δεν είναι λαθρομετανάστες αλλά πρόσφυγες», «ζούνε σε άθλιες συνθήκες», «ρατσιστές και ακροδεξιά στοιχεία» κ.λπ.Το θέμα είναι εμένα, τα παιδιά μου και τη χώρα μου ποιος τα σκέφτεται? Να μπορώ να κάνω τα ψώνια μου χωρίς φόβο, να στέλνω τα παιδιά μου σχολείο και να τα αφήνω να βγαίνουν το βράδυ χωρίς να ανησυχώ, να μην αγχώνομαι στις διακοπές μου για το αν θα είναι ανοιχτή η πόρτα του σπιτιού μου όταν επιστρέψω..
πηγή: τροκτικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αρχειοθήκη ιστολογίου