Σε αργία τέθηκε ο Δήμαρχος Δωρίου , με απόφαση του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Νίκου Αγγελόπουλου, έως ότου...
εκδικαστεί υπόθεση στην οποία εμπλέκεται
Όπως ανέφερε ο κ. Αγγελόπουλος ο Δήμαρχος δύναται να προσφύγει κατά της αποφάσεως στον υπουργό Εσωτερικών και να ζητήσει επανεξέταση.
Η επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στην Πελοπόννησο!!!
Πριν από 4 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου