Ομαλά εξελίσσεται η κατάσταση της υγείας του 20χρονου Διαμαντή Μαντζούνη.
Ο νεαρός αστυνομικός παραμένει στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου «Ερυθρός Σταυρός», ωστόσο δείχνει να έχει ξεπεράσει τον κίνδυνο, ενώ ανέκτησε την επαφή με το περιβάλλον.
Η επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στην Πελοπόννησο!!!
Πριν από 6 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου